ENG
  • Ученість — солодкий плід гіркого коріння.

  • Доклади серця свого до навчання і вуха свої до розумних слів

  • Вчись не для того, щоб знати більше, а для того, щоб знати краще.

  • Важлива не кількість знань, а якість їх.

  • Є тільки одне благо - знання й тільки одне зло - неуцтво.

  • Єдиний шлях, що веде до знання, - це діяльність.

  • Бич людини - це уявлюване знання.

  • Знання - сила.

  • Знання - знаряддя, а не ціль.

  • Запам'ятовувати вміє той, хто вміє бути уважним.

Донбаська державна
машинобудівна академія

Останні новини

Останні новини

Протяни руку ближнему

Детальніше...

Сегодня студенческое самоуправление ДГМА передало собранные вещи вынужденным переселенцам из городов, где сейчас идут боевые действия.

На ул. Академическая, где находится пункт сбора и выдачи вещей для переселенцев, уже ждали люди. На этот пункт принесли вещи и жители Краматорска. Здесь были и беженцы. Их можно было без труда узнать по грустным глазам. Из разговора с людьми стало известно, что они в основном из Донецка, большинство – из Петровского района, который сейчас страдает от обстрелов.

Студенты ДГМА приняли участие в митинге, посвященном освобождению Краматорска от немецко-фашистских захватчиков

Оновлення

Про особливу відповідальність педагогічних та науково-педагогічних працівників

Детальніше...

Ураховуючи складну суспільно-політичну ситуацію у країні, спричинену агресією Росії, звертаємо увагу працівників освіти на відповідальність педагогічних та науково-педагогічних працівників за виховання високих моральних якостей, формування громадян, здатних до свідомого суспільного вибору, збагачення на цій основі інтелектуального, творчого, культурного потенціалу народу.

У той час, як більшість педагогічних та науково-педагогічних працівників проявляють високу громадянськість і патріотизм, надаючи моральну та матеріальну підтримку Збройним Силам України, Національній Гвардії, добровольцям у справі захисту територіальної цілісності й державного суверенітету України, дбають про збереження і розвиток матеріально-технічної бази, науково-педагогічного потенціалу своїх навчальних закладів, незначна частина осіб з їх числа брали безпосередню участь в організації так званих «референдумів» у Донецькій та Луганській областях чи навіть були безпосередніми учасниками терористичних організацій «ДНР» та «ЛНР».