ENG
  • Ученість — солодкий плід гіркого коріння.

  • Доклади серця свого до навчання і вуха свої до розумних слів

  • Вчись не для того, щоб знати більше, а для того, щоб знати краще.

  • Важлива не кількість знань, а якість їх.

  • Є тільки одне благо - знання й тільки одне зло - неуцтво.

  • Єдиний шлях, що веде до знання, - це діяльність.

  • Бич людини - це уявлюване знання.

  • Знання - сила.

  • Знання - знаряддя, а не ціль.

  • Запам'ятовувати вміє той, хто вміє бути уважним.

Донбаська державна
машинобудівна академія

Останні новини

Вітаємо Володимира Ілліча Філінкова з ювілеєм!
1.jpg

Сьогодні, 11 вересня, святкує свій 90-річний ювілей легенда нашого вишу – заслужений викла...

Четвер, 11 вересня 2025
Під час НМТ-2025 виявили шпаргалку, яка здивувала організаторів
1.jpg

Під час сесій національного мультитесту у 2025 році також виявляли недобросовісних учасників. Од...

Середа, 10 вересня 2025
Старт 2025/2026 академічного року в закладах вищої освіти України
1.jpg

Цьогоріч до університетів, академій та інститутів зараховано 178 720 першокурсників (без урахува...

Вівторок, 09 вересня 2025
МОН збільшило обсяги держзамовлення на 2700 місць
1.jpg

Міністерство освіти і науки збільшило обсяги держзамовлення на 2025 рік і надало додаткові бюдже...

Понеділок, 08 вересня 2025
ВІЧНА ПАМ'ЯТЬ ГЕРОЯМ УКРАЇНИ
2.jpg

Під час виконання бойового завдання загинув випускник ДДМА Андрій Ангурець. Справжній Чоловік, С...

П'ятниця, 05 вересня 2025

Викладач ДДМА взяла участь у міжнародній конференції в Польщі

img1.jpg

6–7 грудня в місті Гданськ (Польща) відбулася Міжнародна науково-практична конференція «У світі й тіні педагогічних ідей Антона Макаренка» за участі колег з Польщі, України, Росії, Білорусі. У складі наукової делегації з України на чолі з академіком Бехом І.Д. Національної Академії педагогічних наук України брала участь і доцент кафедри менеджменту Юлія Ящишина. Захід проходив на базі Гданського університету (Польща).

img2.jpg

У межах конференції учасники мали можливість ознайомитись із Гданським університетом, поспілкуватись з колегами з інших вищих навчальних закладів Польщі – Ягелонського університету, Варшавського університету, університету Адама Міцкевича в Познані та інших. Педагогічна спадщина Антона Макаренка розглядалась у полікультурному освітньому діалозі через сучасні підходи до виховання особистості в колективі. Зазначалося, що дискусія щодо творчої спадщини минулого, яка ведеться у постсоціалістичних спільнотах, поділила учасників на «іконоборців» та «ікономанів». Перші прагнуть до витіснення минулої спадщини. Інші працюють над її «реанімуванням». У цій сутичці бере участь і освіта. Як вписується в сучасність творча спадщина Антона Макаренка? На це питання й намагались відповісти учасники конференції.

Перегляд спадщини Антона Макаренка пов'язаний з пошуком новітніх педагогічних технологій, здатних забезпечувати перехід від педагогіки виживання до педагогіки оптимального управління власним життям.

Було розглянуто творчий розвиток ідей громадського виховання Антона Макаренка в сучасній освітній діяльності, мотивація та вплив колективу на особистість. Зазначалося, що сучасний виховний потенціал системи освіти полягає в розвитку шкільного та студентського самоврядування, розвитку духовного потенціалу особистості, здорового способу життя.