ГРОМАДСЬКЕ ОБГОВОРЕННЯ ОСВІТНЬО-ПРОФЕСІЙНИХ ПРОГРАМ ЕП
051 ЕКОНОМІКА
Освітньо-професійна програма на другому (магістерському) рівні
«ЕКОНОМІКА ТА УПРАВЛІННЯ ПІДПРИЄМСТВОМ»
-
Галузь знань
|
05 Соціальні та поведінкові науки
|
Спеціальність
|
051 Економіка
|
Програма для обговорення
|
«Економіка та управління підприємством»
|
Обсяг програми
|
90 кредитів ЄКТС
|
Тривалість програми
|
1 рік 4 міс.
|
Форма навчання
|
денна / заочна
|
Професійна кваліфікація
|
-
економіст;
-
керівник фінансового, бухгалтерського, економічного, юридичного та адміністративного підрозділу;
-
керівник малого підприємства без апарату управління в промисловості;
-
фахівець з управління проектами та програмами у сфері матеріального (нематеріального) виробництва.
|
232 «СОЦІАЛЬНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ»
Освітньо-професійна програма на другому (магістерському) рівні
«ЕКОНОМІКА ТА ОРГАНІЗАЦІЯ СОЦІАЛЬНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ»
Мета освітньої програми
Забезпечення освітньо-професійної підготовки фахівців з економіки та організації соціального забезпечення шляхом здобуття знань, умінь та розуміння явищ, які належать до області соціального забезпечення із застосуванням положень і методів гуманітарних та економічних наук, менеджменту, права, теорії та механізмів соціальної політики за умов невизначеності і необхідності врахування всього комплексу професійних та етичних вимог.
Цілі навчання:
-
підготовка фахівців в сфері економіки та соціального забезпечення, здатного розв’язувати складні задачі і проблеми у галузі соціального забезпечення або у процесі навчання, що передбачає проведення досліджень та/або здійснення інновацій та характеризується невизначеністю умов і вимог;
-
здобуття поглиблених теоретичних та практичних знань, умінь, навичок у сфері соціального захисту та соціального забезпечення, що дає можливість реалізувати потреби внутрішньо переміщених осіб та вирішувати питання з економіки та організації соціального забезпечення з урахуванням міжнародних принципів і норм;
-
сприяння особистому зростанню здобувачів вищої освіти за допомогою підвищення зацікавленості у набутті знань і вмінь, формуванні відповідних компетентностей, можливості створення індивідуальної освітньої траєкторії.