ENG
  • Ученість — солодкий плід гіркого коріння.

  • Доклади серця свого до навчання і вуха свої до розумних слів

  • Вчись не для того, щоб знати більше, а для того, щоб знати краще.

  • Важлива не кількість знань, а якість їх.

  • Є тільки одне благо - знання й тільки одне зло - неуцтво.

  • Єдиний шлях, що веде до знання, - це діяльність.

  • Бич людини - це уявлюване знання.

  • Знання - сила.

  • Знання - знаряддя, а не ціль.

  • Запам'ятовувати вміє той, хто вміє бути уважним.

Донбаська державна
машинобудівна академія

Останні новини

Анатолію Миколайовичу Фесенку – 75 років!
1.jpg

У благодатний, щедрий земними плодами вересень відзначає свій 75-річний ювілей перший проректор ...

Вівторок, 16 вересня 2025
Вік учасників НМТ у 2025 році становив від 14 до 71 року
3.jpg

Віковий діапазон учасників національного мультипредметного тесту становить від 14 до 71 року.

Понеділок, 15 вересня 2025
Із Днем фізичної культури і спорту!
3.jpg

Донбаська державна машинобудівна академія здавна має спортивну славу. Наші спортсмени представля...

Субота, 13 вересня 2025
13 вересня – День українського кіно
2.jpg

До Дня українського кіно, яке відзначається щорічно у другу суботу вересня, пропонуємо до уваги ...

П'ятниця, 12 вересня 2025
Вітаємо Володимира Ілліча Філінкова з ювілеєм!
1.jpg

Сьогодні, 11 вересня, святкує свій 90-річний ювілей легенда нашого вишу – заслужений викла...

Четвер, 11 вересня 2025

Відкрита лекція з дисципліни «Цифрова обробка біомедичних сигналів»

2.jpg bioart2.png

В Академії відбулася відкрита лекція з дисципліни «Цифрова обробка біомедичних сигналів» на тему «Моделі, методи та алгоритми обробки сигналів серцево-судинної системи». Дисципліна була розроблена в рамках роботи проєкту BioArt.

Лектор – д-р техн. наук, доцент Едуард Грибков розповів про існуючі методи реєстрації та дослідження стану серцево-судинної системи людини. 3.jpgДетально було розглянуто пульсові хвилі, методи їхнього визначення, плетизмографію, методи обробки фотоплетизмограми, методи фонокардіографії та обробки її результатів, зокрема й методом дискретного перетворення Фур’є. Разом із студентами було обговорено програмну реалізацію дискретного перетворення Фур’є та розглянуто відповідний програмний код.

Студенти взяли активну участь в обговоренні матеріалу лекції, який вони в подальшому будуть використовувати при створенні програмних продуктів з обробки результатів медико-біологічних досліджень.