ENG
  • Ученість — солодкий плід гіркого коріння.

  • Доклади серця свого до навчання і вуха свої до розумних слів

  • Вчись не для того, щоб знати більше, а для того, щоб знати краще.

  • Важлива не кількість знань, а якість їх.

  • Є тільки одне благо - знання й тільки одне зло - неуцтво.

  • Єдиний шлях, що веде до знання, - це діяльність.

  • Бич людини - це уявлюване знання.

  • Знання - сила.

  • Знання - знаряддя, а не ціль.

  • Запам'ятовувати вміє той, хто вміє бути уважним.

Донбаська державна
машинобудівна академія

Останні новини

Як у ДДМА Масляну святкували
masl1.jpg

12 лютого, на великій перерві біля актового залу Академії відбулося святкування Масляної. На зах...

Понеділок, 12 лютого 2018
Запали свічку пам'яті!
golodomor.jpg

Щорічно, у четверту суботу листопада, Україна згадує жертв Голодомору. Український Голодомор бу...

П'ятниця, 25 листопада 2016

В Академії відбулася Міжнародна наукова конференція «Сучасна освіта – доступність, якість, визнання»

b_300_0_16777215_00_http___www.dgma.donetsk.ua__images_news_bel_18-11-2025_2.jpg

XVII Міжнародна наукова конференція «Сучасна освіта – доступність, якість, визнання» проходила 12–13 листопада в онлайн і офлайн форматі. Конференція була організована Донбаською державною машинобудівною академією спільно з Вінницьким та Тернопільським національними технічними університетами на основі використання платформи Zoom.

Під час роботи конференції розглядалися актуальні питання сучасної освіти. За підсумками доповідей і дискусій учасників конференції та на основі матеріалів збірника наукових праць, учасники конференції відзначили ключові положення та стратегічні напрями розвитку сучасної освіти і науки. А саме:

  1. Освітня система потребує цілісної модернізації, що передбачає поєднання традиційних академічних підходів із цифровими технологіями, інтелектуальними системами підтримки навчання та автоматизованими інструментами ухвалення рішень.
  2. Принцип доступності освіти має бути реалізований через розвиток відкритих електронних ресурсів, цифрових платформ, інклюзивних освітніх моделей і технологій, що забезпечують рівні можливості для всіх здобувачів.
  3. Якість освіти в умовах цифрової трансформації визначається використанням новітніх дослідницьких методів, міждисциплінарністю, прозорими моделями оцінювання та гнучкістю освітніх програм, зорієнтованих на компетентності майбутнього.

  1. Штучний інтелект виступає ключовим фактором освітніх інновацій. Матеріали збірника підкреслюють значення цифрових двійників, систем машинного навчання, автоматизованої аналітики та адаптивних освітніх середовищ.
  2. Визнання результатів навчання потребує узгодження державних і міжнародних стандартів, гармонізації компетентнісних рамок та розвитку механізмів академічної мобільності.
  3. Наукові дослідження в галузі освіти мають спиратися на відкриті дані, моделювання освітніх процесів, апробацію інноваційних підходів і формування сталих освітніх екосистем, що поєднують університети, школи, наукові інститути й індустрію.

Враховуючи результати обговорень, конференція рекомендувала:

  • активізувати міжнародне партнерство у сфері цифрової та AI-освіти;
  • розширювати інфраструктуру цифрових лабораторій, STEM-центрів і платформ відкритих освітніх ресурсів;
  • підтримувати інтеграцію інструментів штучного інтелекту в освітній процес на всіх рівнях;
  • розвивати механізми моніторингу якості освіти на основі аналітики даних;
  • зберігати регулярність проведення наукових форумів з обміну досвідом, результатами досліджень та інноваціями в освіті.

Оргкомітет конференція висловлює подяку всім учасникам, авторам, рецензентам і партнерам за змістовний внесок у реалізацію заходу та формування відкритого освітньо-наукового середовища.

Підготувала Вікторія Лебединська