ENG
  • Ученість — солодкий плід гіркого коріння.

  • Доклади серця свого до навчання і вуха свої до розумних слів

  • Вчись не для того, щоб знати більше, а для того, щоб знати краще.

  • Важлива не кількість знань, а якість їх.

  • Є тільки одне благо - знання й тільки одне зло - неуцтво.

  • Єдиний шлях, що веде до знання, - це діяльність.

  • Бич людини - це уявлюване знання.

  • Знання - сила.

  • Знання - знаряддя, а не ціль.

  • Запам'ятовувати вміє той, хто вміє бути уважним.

Донбаська державна
машинобудівна академія

Останні новини

У Міносвіти закликали випускників шкіл зробити річну паузу перед вступом до вишу
2.jpg

Україні, та й не лише Україні, нині найбільше потрібні спеціалісти виробничої сфери – меха...

П'ятниця, 13 червня 2025
Інтерактивний інструктаж з питань безпеки життєдіяльності
1.png

11 червня в ДДМА відбувся загальноакадемічний інтерактивний інструктаж з питань безпеки життєдія...

Четвер, 12 червня 2025
Вітаємо із захистом!
5.jpg

Вітаємо доцента кафедри основ проєктування машин Карнауха Сергія Григоровича з успішним захистом...

Середа, 11 червня 2025
Буде новий іспит: що зміниться у правилах вступної кампанії в аспірантуру у 2025 році
3.jpg

Невдовзі стартує вступна кампанія в аспірантуру у 2025 році. Цьогоріч Міністерство освіти і наук...

Середа, 11 червня 2025
Відродження наукового духу: Всеукраїнська олімпіада з технології машинобудування
1.jpg

Через пандемію COVID, а згодом – через варварську агресію московії, Україна довгі роки була позб...

Вівторок, 10 червня 2025

На третьому вебінарі зі штучного інтелекту

1.jpg

На третьому вебінарі дослідників штучного інтелекту відбувся майстер-клас із роботи над конкурсними проєктами за допомогою ШІ та підтримки науковців ДДМА. Його провів доктор техн. наук, професор Сергій Ковалевський – співзасновник Академії дослідників штучного інтелекту (АДШІ). На вебінарі крім школярів, які стали дійсними членами АДШІ, були присутні вчителі шкіл, викладачі коледжів, а також керівники різних напрямів досліджень ШІ, викладачі Академії, науковці.

Було повідомлено, що Академії дослідників ШІ професійну допомогу вирішила надавати компанія QuartSoft, яка основана і складається з випускників ДДМА і багато років успішно працює у сфері IT-технологій. Компанія QuartSoft приєдналась до конкурсу учнівських проєктів з використанням штучного інтелекту. Зауважимо, що строк подачі проєктів на конкурс – до 31 березня включно, а підсумки будуть оголошені в травні цього року.

Компанія QuartSoft стала головним спонсором конкурсу, і разом з організаторами установили наступні призи для переможців:

  • сплачений доступ до ChatGPT-4;
  • ліцензії на корисні програмні продукти;
  • книги з використання ШІ (оплачені спонсором);
  • дипломи переможців.

А також заохочувальні призи: сертифікати для всіх учасників, рекомендації та зворотній зв’язок від експертів.

На майстер-класі були розглянуті актуальні питання роботи з інструментами дослідження ШІ, а також окреслені вимоги до конкурсних робіт. Перш за все роботи повинні бути оригінальними, відповідати заявленій тематиці та спрямованості конкурсу.

Були розкриті можливості ШІ для використання у звичайному житті і створення проєктів, які сприятимуть подальшому навчанню у виші. Це і розвиток навичок для навчання (пошук і аналіз інформації, автоматизація рутинних завдань), і для проблемного вивчення дисципліни, і як інструмент професійного розвитку. А в майбутньому це підготовка до викликів цифрової трансформації.

Учням було цікаво дізнатись, у яких програмах, що використовуються повсякденно, застосовується штучний інтелект. Це і хмарні технології, і програми від Google для створення моделей машинного навчання, і функції розпізнавання зображень, звуків тощо.

У підсумку було розроблено алгоритм та етапи виконання конкурсної роботи, а також надані рекомендації для керівників проєктів (вчителів і батьків). А професор Сергій Ковалевський підкреслив основну ідею: «Штучний інтелект – це лише інструмент. Головне – ваша креативність, аналітичні здібності та наполегливість, які зроблять ваші проєкти унікальними і конкурентоспроможними».

Власн. інф.

2.jpg